فارسی / English
چهارمین همایش رواندرمانی شناختی رفتاری
چهارمین همایش رواندرمانی شناختی رفتاری به همت کمیته رواندرمانی انجمن علمی روانپزشکان ایران در روزهای 15 تا 17 اردیبهشت 1395 در سالن شهید غرضی بیمارستان میلاد و با همکاری مراکز دانشگاهی و اساتید این رشته برگزار خواهد شد. تمرکز همایش چهارم بر انتقال تجارب بالینی است و در این راستا تلاش بسیاری انجام شده است که بحثهای بالینی در همایش نقش برجسته ای داشته باشند.
شرکت همکاران روانپزشک در این همایش نه تنها پاسخی به زحمات اعضای کمیته رواندرمانی و دلگرم کننده آنها برای فعالیتهای گسترده تر در تمامی زمینه های مرتبط خواهد بود بلکه نشانه ای از باور روانپزشکان به ضرورت استفاده از رواندرمانی در کار بالینی روانپزشکی است. لذا من از طرف تمامی اعضای هیات علمی همایش از شما دعوت می کنم که در این همایش شرکت بفرمایید.
برای این همایش یک سایت اینترنتی و یک کانال تلگرامی نیز راه اندازی شده است. کانال تلگرامی با رویکردی علمی در حال اطلاع رسانی درباره همایش و نیز ارایه یافته های علمی در حوزه درمانهای شناختی رفتاری است. بنابراین به گمان ما همایش چهارم از 3 ماه قبل از آغاز رسمی همایش شروع به کار کرده است. از شما دعوت می کنیم که در این کانال عضو شوید و ما را با نظرات خود و ارسال مطالب برای قرار دادن بر روی کانال یاری بفرمایید.
آدرس سایت:
www.ipacbt.ir
آدرس تلگرام:
@ipacbt
آدرس ای میل مدیریت کانال برای پاسخگویی به سوالات و ارسال نظرات:
Soode.t.s@gmail.com
آدرس ای میل دبیر علمی:
amirabbask@yahoo.com

دکتر امیر عباس کشاورز اخلاقی
دبیر علمی همایش

پیام دبیر علمی
همکار عزیز
سلام
انجمن علمی روانپزشکان ایران افتخار دارد که چهارمین همایش درمانهای شناختی رفتاری را با همکاری اساتید برجسته این حوزه برگزار کند. تمرکز همایش چهارم بر انتقال تجارب بالینی بین درمانگران نسل آینده است. با این هدف، همایش چهارم تلاش کرده است که بتواند فضایی فراهم کند تا در یک ارتباط دوسویه که روح درمانهای شناختی رفتاری است این انتقال تجربه به نحو احسن انجام گیرد و همه از یکدیگر بیاموزند. به اعتقاد ما این فضای مشارکتی ویژگی درمانگران نسل آینده است. شرکت کنندگان در این همایش خصوصا درمانگران جوان میتوانند با همراهی ما در پنلهای با موضوعات مختلف بالینی، جلسات معرفی بیماران دشوار و کارگاه های کاربردی ای که در نظر گرفته شده است تجارب دیگران را دریافت کنند و خود نیز تجارب خود را منتقل کنند. وجود ایستگاه های یادگیری رودررو با امکان تجربه بلاواسطه پیچیدگیهای بالینی نیز به شکل گیری این فضا کمک فراوانی خواهد کرد.
در کنار هدف فوق توجه به مفاهیم نظری در درمانهای شناختی رفتاری، برقراری ارتباط بین علوم پایه و کار بالینی و توجه به پژوهشهای کیفی و تجارب جدید آموزشی نیز در دستور کار ما بوده است است که همگی در انتقال مفاهیم تازه موثر خواهند بود.
از پژوهشگران نیز دعوت می کنیم که با ارایه مقالات خود در قالب سخنرانی و پوستر در انتقال یافته ای جدید نقش داشته باشند. در بخش دانشجویی نیز برای تشویق بیشتر حضور جوانان در کنگره تخفیفهای قابل ملاحظه ای برای این دسته از همکاران در نظر گرفته شده است. هر چند که قدم این گروه باید به رایگان بر روی چشمان ما باشد ولی محدودیتهای ما این امکان را فراهم نکرد و بابت این مطلب عذر ما را بپذیرید.
آخرین هدف ما فراهم کردن فضایی مناسب از نظر فیزیکی و با پذیرایی در خور شأن میهمانان و شرکت کنندگان بود تا امکان تبادل آرا و شکل گیری همکاریهای تازه در محیطی آرام و صمیمی فراهم شود. حضور ویدیویی چهار پیشکسوت خارجی و پخش سخنرانیهایی که به طور اختصاصی برای این همایش ضبط شده اند و نیز برگزاری یک جلسه تحلیل فیلم درباره یکی از فیلمهای مطرح سینما به ایجاد فضای فوق کمک خواهد کرد. افتخار انجمن علمی روانپزشکان ایران میزبانی متخصصان تمامی رشته های مرتبط و فارغ از حاشیه های مرسوم در این همایش است. منتظر دیدار شما در 15 تا 17 اردیبهشت 1395 در سالن شهید غرضی بیمارستان میلاد تهران هستیم.
دکتر امیر عباس کشاورز اخلاقی
روانپزشک و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران
دبیر علمی چهارمین همایش درمانهای شناختی رفتاری
تاريخ ارسال :
۱۳۹۴/۱۲/۰۱
 بازديد : 
۳۱۳۷
کليه حقوق سايت طبق قوانين نرم افزاري متعلق به انجمن روانپزشکان ايران است.
نرم افزار آرشیو عکس و فیلم